پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3415
-
الف
+

«کوپال» در جشنواره بوگوتا روی پرده می‌رود

فیلم «کوپال» در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «بوگوتا» به نمایش درمی‌آید.

فیلم «کوپال» به عنوان نماینده سینمای ایران در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «بوگوتا» به نمایش درمی‌آید.

به گزارش آی‌فیلم، «کوپال» اولین تجربه کارگردانی کاظم ملایی، امسال در بخش مسابقه آثار بین الملل جشنواره بوگوتا در کنار ۱۲ فیلم دیگر از کشورهای کانادا، ایتالیا، برزیل، اسپانیا، آرژانتین، فرانسه، مکزیک، کوبا و ... به رقابت خواهد پرداخت

گفتنی است، جشنواره بین المللی فیلم بوگوتا یکی از معروف ترین جشنواره های رقابتی فیلم در آمریکای جنوبی و از مهمترین جشنواره های سینمایی کشور کلمبیا است که از سال ۱۹۸۴ تاسیس شده و هر ساله در ماه اکتبر در شهر بوگوتا پایتخت کلمبیا برگزار می‌شود.

داستان‌ این فیلم درباره یک شکارچی به نام دکتر احمد کوپال است که روز آخر سال، دقیقاً قبل از سال تحویل با یک چالش غریب در زندگی‌اش مواجه می‌شود.

لازم به ذکر است، در دوره‌های پیشین جشنواره بین المللی فیلم بوگوتا  در بخش مسابقه‌ بین الملل با حضور داوران بین‌المللی و ملی، ۱۹۵ جایزه‌ حلقهٔ زرین، نقره ای و برنزی و۳۲ دیپلم افتخار به برگزیدگان اهدا شده است.

با تصویب FIAPF (فدراسیون بین‌المللی انجمن های تهیه‌کنندگان فیلم) سازمانی که جشنواره ها را به عنوان «جشنواره های تخصصی با عملکرد جدید» تأیید می کند، جشنواره‌ Bogota جایگاه معتبری در میان جشنواره های بین المللی بدست آورده است و از آن به بعد همیشه سودای حضور، ارتقا و ترویج و انتشار سینمای کلمبیا را در عرصه جهانی دارد.

امسال سی و چهارمین دوره این جشنواره از تاریخ ۲۰ اکتبر تا ۲۶ اکتبر (مصادف با ۲۸ مهر تا ۴ آبان ۱۳۹۶) در شهر بوگوتا برگزار شده و فیلم برگزیده جایزه اصلی این رویداد با عنوان حلقهٔ زرین پره‌کلمبین را دریافت می کند.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر